مطالبی های که در مورد برنامه ها و بازی های اندرویدی میدانم در اختیار شما قرار میدهم.

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

افزایش فالوور ومحبوبیت در اینستاگرام؛معرفی ۵ برنامه منتخب برای استوری اینستاگرام

چطور در اینستاگرام فالوور بیشتری جذب کنیم؟

آیا تا به حال برایتان سوال شده که چطور دسته ای از کاربران اینستاگرام استوری هایی متفاوت یا کلیپ هایی با ویژگی های خیلی جذاب می گذارند و چرا شما این آپشن ها را در اینستاگرام خود ندارید؟

ما با معرفی چند اپلیکیشن برای استوری اینستاگرام این مشکل شما را حل کرده ایم و شما می توانید با نصب این اپلیکیشن ها محبوب تر وجذاب ترباشید.

با کلیک روی هر اپلیکیشن می توانید آن را ازسرورهای پرقدرت سایت لیموناپ دانلود کنید.

۱-canva

یکی از اپلیکیشن هایی  که می توانید برای دیزاین وطراحی ویدیو وعکس هایی که قصد دارید در استوری اینستاگرام خود بگذارید و فالوور هایتان جذب کنی استفاده کنید، canva می باشد.

برنامه canva قابلیت طراحی عکس و ویدیو،طراحی پوستر ولوگو وخیلی موارد دیگر را نیز دارد.یکی دیگراز مزیت های این برنامه، قابلیت نصب آن در کامپیوتر است. می توانید طراحی های پیشرفته با این برنامه را در کامپیوتر هم انجام دهید.

این برنامه شامل ۶۰هزار نمونه از پیش طراحی شده است که کار را برای کاربران راحت تر می کند.canva

دیزاین عکس

 

۲-Hype Text

یکی از بهترین اپلیکیشن هاى استورى اینستاگرام براى استفاده از تایپوگرافى دیزاین شده و متحرک در استورى هاى شما به شمار می رود.یکى از کاربردهاى جالب این برنامه آن است که قابلیت پیشنهاد دادن کپشن و نوشته براى استورى هاى شما را نیز دارد.

دیزاین عکس

۳-Inshot

دربرنامه inshot این قابلیت وجود دارد که شما عکس های خود را بدون کراپ کردن در استوری اینستاگرامتان  منتشر کنید یا در صورتی که پس زمینه عکستان نیاز به ویرایش دارد، روی دیزاین عکستان کار کنید. حتی می توانید به ویدیو و عکس خود موزیک و متن اضافه کنید و به جذابیت آنها اضافه کنید.

ازدیگر قابلیت هایی که inshot دارد تهیه دابسمش وتهیه کلیپ از عکس های قدیمیتان است.

دیزاین عکس

۴-Adobe Spark Post

این برنامه محصول شرکت معروف ادوبی است که مانند بقیه محصولات این شرکت طرفداران زیادی دارد.یکی از کاربردی های مهم این برنامه تبدیل عکس های شما به ویدیوی ۴ ثانیه ای است که برای استوری اینستاگرام استفاده می شود.با برنامه ادوبی اسپارک پست، حتی اگر در گرافیک وطراحی هم مهارت بالایی نداشته باشید باز هم می توانید عکس هایی با افکت های حرفه ای  بسازید.این اپلیکیشن علاوه بر اندروید وios، نسخه دسکتاپ هم دارد.

دیزاین عکس

۵-Matnnegar

Matnnegar(متن نگار) یک اپلیکیشن قوی در زمینه تایپوگرافی است که توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند.این برنامه ایرانی ۲۵۰ فونت فارسی وانگلیسی دارد که کاربران این برنامه می توانند با سلیقه خود یک عکس نوشته حرفه ای طراحی کنند و یا دیزاین عکس نوشته خود را طراحی کنند. برنامه متن نگار تا به حال نیم میلیون دانلود از گوگل پلی داشته و توانسته تا رضایت کابران خود را جلب کند. این برنامه بیشترین کاربرد را دراستوری های اینستاگرام و پروفایل تلگرام داشته است.

دیزاین عکس

شما از طریق این اپلیکیشن ها می توانید، استوری ها و پست های خاص در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید و فالوورهای زیادی را به خود جذب کنید.

سوالات ونظرات خود رادر بخش دیدگاه ها مطرح کنید تا تیم قوی پشتیبانی لیموناپ در سریعترین زمان پاسخگوی شما باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir alinejad

دانلود بازی SHADOW FIGHT 2 برای اندروید

دانلود بازی SHADOW FIGHT 2 برای اندروید  

چنانچه طرفدار بازی‌های اکشن و مهیج هستید، بی‌تردید بازی مبارزه با سایه ۲ (Shadow Fight 2) همان چیزی است که به دنبالش می‌گردید. این بازی در سراسر دنیا میلیون‌ها هوادار داشته و بیش از ۱۰۰ میلیون باز از گوگل پلی دانلود و موفق به کسب امتیاز ۴‌.۶ شده است.

سازنده بازی مبارزه با سایه استودیو بازی‌ساز  معروف Neeky بوده که بازی پرطرفدار Vector در دو نسخه و Lintritx را نیز ارائه داده است. همچنین این کمپانی نسخه دیگری از بازی مبارزه با سایه را با نام Shadow Flight 3 ساخته است.

در این بازی شما همانند جنگجویان لباس رزم پوشیده و با انواع سلاح‌ها و تکنیک‌های رزمی به مبارزه با دشمنان می‌پردازید.

گرافیک انیمیشنی فوق‌العاده و طبیعی، صداگذاری مهیج و برخورداری از سلاح‌ها و حرکات رزمی و نینجایی بازی Shodow Flight 2 را به یکی از بهترین بازی‌های اکشن تبدیل کرده است.

همچنین این بازی با رابط کاربری خوب خود با تمام دستگاه‌های اندرویدی برخوردار از نسخه اندروید ۴.۱ به بالا سازگار است.

بازی Shodow Flight 2 رایگان و آفلاین است. همچنین نیازی به دیتا ندارد. اما به دلیل مبارزات و صحنه‌های خشن برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب است.

شما می‌توانید این بازی آفلاین را از سایت لیموناپ، دانلود و جدیدترین ورژن بازی Shadow Flight 2 را انجام داده و از آن لذت ببرید.

از دیگر بازی‌های مشابه این بازی می‌توان به بازی Shadow Battle 2.2، بازی Stickman Legnds: ninja Warrior – Shodow of War و بازی Shodow Filghter اشاره کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir alinejad

دانلود بازی “مد روز پاندا کوچولوی من” (Baby Panda`s Fashion Dress Up Game) برای اندروید

بازی (Baby Panda`s Fashion Dress Up Game) یک بازی اندروید آموزشی کودکانه می باشد که توسط کمپانی معروف BabyBus Kids Games منتشر شده است.

این کمپانی در حوزه بازی های کودکانه با هدف تولید محصول از دید بچه ها و کمک به کشف جهان به تنهایی توسط کودکان فعالیت می کند.

ازدیگر محصولات این کمپانی میتوان به  Little Panda Police و Baby Panda`s Supermarket اشاره کرد.

در این بازی شما باید به یک فروشگاه پوشاک به نام “کی کی” کمک کنید تا لباس هایی با مد روز را مناسب با سلیقه مشتری تولید کند.

در این بازی ابتدا مشتری انتخاب خواهد کرد که چه چیزی را نیاز دارد. مشتری میتواند لباس، کلاه، کفش، پیراهن و  یا هرچیز دیگری را از لیست محصولات فروشگاه شما انتخاب  کند سپس شما باید آن محصول را برای مشتری آماده کنید.

شما در این جا علاوه بر بازی، مهارت هایی همچون برش ، خیاطی ، بافندگی و… را یاد خواهید گرفت.

شما میتوانید با امکاناتی که محیط بازی Baby Panda`s Fashion Dress Up Game در اختیار شما قرار میدهد لباس های مشتری های خود را زیبا کنید. از اکسسوری های مختلف استفاده کنید و لباس های به روز تهیه کنید.

لباس را تحویل مشتری ها بدهید آن ها بسیار خوشحال خواهند شد و آماده پرداخت برای دریافت محصول مد نظرشان هستند.

این بازی آموزشی کودکانه با کسب امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ در گوگل پلی توانسته است نظر بسیاری از کاربران خود را جلب کنید.

شما در این بازی برای طراحی لباس آزاد هستید و هیچ محدودیت و قانونی در برابر شما نخواهد بود.

شما می توانید با کمک دستورالعمل هایی که در طول بازی به شما یادآوری می شود ، نحوه ساخت محصولات را بهتر یاد بگیرید.

این بازی خلاقانه ، احساس خلاقیت و طراحی را در کودکان رشد خواهد داد.

شما می توانید این بازی آفلاین که مناسب سنین زیر ۷ سال می باشد را بصورت رایگان و مستقیم از سایت لیموناپ دانلود کنید و با نصب این بازی برای کودکانتان به پرورش حس خلاقیت آن ها کمک کنید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir alinejad

بازی Zero City Zombie Shelter Survival برای اندروید

دانلود بازی Zero City Zombie Shelter Survival برای اندروید

 

 از بازی‌های جدید اندرویدی دسته شبیه‌سازی بوده که توانسته در همین مدت کم طرفداران زیادی به دست آورد و در رتبه سوم بازی‌های برتر پردرآمد باشد. این بازی توسط Beingame Limited عرضه شده و تاکنون بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. کسب امتیاز بالای ۴.۷ از ۵ نشان می‌دهد که کاربران از گرافیک، کنترلر و محیط کاربری بازی زیرو سیتی رضایت نسبتا بالایی دارند.

بازی Zero City: Zombie Shelter Survival  از این قرار هست که شما در یک شهر مرده گرفتار شده‌اید که مورد هجوم ویروس زامبی‌ها قرار گرفته است و به سرعت در حال گسترش هستند؛ پس شما باید برای بقا به دنبال پناهگاه باشید تا در امان مانده و آلوده نشوید. پس باید چاره‌ایی اندیشیده و در فرصتی مناسب و تجهیزات کامل با آن‌ها بجنگید و از خود و دنیایتان دفاع کنید.

در این راه ابتدا باید بازماندگان را جمع‌آوری کرده و با توجه به شغلشان آن‌ها را مشغول کار کنید. همچنین عده‌ای را لباس رزم پوشانده و آموزش دهید و با دادن سلاح به آن‌ها، سربازان قدرتمندی بسازید. هرچه تعداد انسان‌های بیشتری جمع کنید پایگاه زیرزمینی بزرگتری خواهید داشت؛ در غیر این صورت زامبی‌ها افزایش پیدا می‌کنند.

همچنین پایگاه نظامی ساخته و در انبار آن اسلحه و تجهیزات نظامی قرار دهید تا سربازان به مبارزه بپردازند.

داشتن استراتژی و برخورداری از تاکتیکهای دفاعی می‌تواند شما را در بازی زیرو سیتی پیروز کند. از طرفی می‌توان گروهی بازی کرد و برای هر بازیکن محدوده‌ای را در نظر گرفت تا زودتر به موفقیت رسید.

دانلود بازی Zero City: Zombie Shelter Survival نسخه ۱٫۳٫۰ از سایت لیموناپ رایگان بوده اما خرید دورن برنامه‌ایی دارد. همچنین بازی به صورت آنلاین و بر روی دستگاه‌ نسخه اندروید ۴.۴ به بالا اجرا شده و دارای محدودیت سنی بالای ۱۲ سال است.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir alinejad

برنامه CM Launcher 3D برای اندروید

با معرفی یک اپلیکیشن دیگر در اندرویدنویس همراه شما هستیم.

باز هم یک اپلیکیشن دیگر از دسته شخصی سازی!  و البته یکی از کامل‌ترین آنها که تم‌ها، تصاویر پس‌زمینه ( CM Launcher 3D – Themes, Wallpapers) نام دارد.
اپلیکیشن  تم‌ها، تصاویر پس‌زمینه یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های شخصی‌سازی تلفن‌های همراه است که با سیستم جستجوی دسته‌بندی شده و پیشرفته به شما اجازه می‌دهد از آرشیو بزرگ والپیپرها، لانچرها، آیکون‌ها و افکت‌ها بهترین گزینه مورد علاقه خود را پیدا و انتخاب کنید.
آرشیو این اپلیکیشن در دسته تم‌های سه‌بعدی، آیکون‌ها، والپیپرها و دیگر موارد به بیش از ۱۰۰۰۰ عدد در دسته‌بندی‌های متنوع می‌رسد. گذشته از شخصی‌سازی،  با این اپلیکیشن می‌توانید تماما ظاهر تلفن خود و منوهایش را تغییر دهید.

اپلیکیشن  تم‌ها، تصاویر پس‌زمینه دارای قابلیت‌های دیگری چون پشتیبانی از دستیار صوتی هوشمند کورتانا، افزونه مدیریت دیگر اپلیکیشن‌ها، یادآور نوتیفیکیشن‌ها روی صفحه نمایش و… نیز است.
تم‌ها، تصاویر پس‌زمینه با امتیاز ۴.۵ در گوگل پلی به‌صورت رایگان در دسترس است و از دیگر اپلیکیشن‌های مشابه می توان به  APUS Launcher،  ME Launcher و  U Launcher Lite اشاره کرد. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق سایت لیموناپ اقدام کنید و اپلیکیشن   CM Launcher 3D – Themes, Wallpapers را به‌راحتی و به‌صورت رایگان دریافت و نصب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir alinejad

اپلیکیشن zapya برای اندروید چطور به اینجا رسید؟!

اپلیکیشن زاپیا رو بهتون معرفی میکنم تا به راحتی باهم تبادل اطلاعات کنید

با عرضه تلفن‌های هوشمند، رفته‌رفته روش‌های انتقال فایل نیز رو به جلو حرکت کردند و از روش سنتی انتقال با بلوتوث فاصله گرفتند.

امروزه اکثر انتقال‌ فایل‌ها از یک گوشی به گوشی دیگر از طریق اپلیکیشن‌هایی چون زاپیا انجام می‌شوند.

اپلیکیشن‌هایی چون زاپیا ( Zapya) از طریق اتصال وای‌فای مشترک یا وای‌فای محلی خود دستگاه، با سرعت بسیار بیشتر در مقایسه با بلوتوث، فایل‌های مورد نظر شما را منتقل می‌کنند. تفاوت زاپیا با دیگر اپلیکیشن‌های کاربردی در این زمینه چون ShareIt، WowBox و Filez در این‌جاست که شما در زاپیا می توانید گروهی چند نفره تشکیل دهید تا فایل‌ها را برای بیش از یک نفر ارسال کنید؛ یا خودتان به گروهی بپیوندید تا دریافت‌کننده فایل‌ها باشید.

این پیوستن به گروه به‌راحتی از طریق اسکن کد QR نیز امکان‌پذیر است و هر دو طرف انتقال، با اسکن کد می‌توانند روند انتقال را از سر بگیرند. انواع فایل‌ها در زاپیا جداسازی و دسته‌بندی شده‌اند تا شما برای پیدا کردن فایل یا اپلیکیشن‌های مورد نظر دغدغه‌ای نداشته باشید. ناگفته نماند که زاپیا در زمینه به‌روز رسانی و به‌اشتراک گذاری اخبار و ویدیوهای داغ و جدید نیز اپلیکیشنی کاربردی محسوب می‌شود.

زاپیا با امتیاز ۴.۶ در گوگل پلی به‌صورت رایگان در دسترس است. برای دانلود اپلیکیشن زاپیا از سرورهای قدرتمند سایت لیموناپ میتوانید از لینک های قرار داده شده در این مطلب استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir alinejad

رونمایی از سه ابزار جدید برای استفاده ایمن از سرویس های گوگل

اکتبر امسال به نام ماه آگاهی از امنیت سایبری نام گذاری شده و گوگل این ماه را با ارائه سه ابزار جدید جشن گرفت که کنترل بیشتری را روی اپ های مپس، یوتیوب و اسیستنت در اختیار کاربران قرار می دهد. این شرکت روز گذشته اعلام کرد که این ماه وضعیت incognito یا ناشناس را برای اندروید ارائه می کند و در ادامه آن را در اختیار کاربران iOS قرار می دهد.

 

با فعال شدن مد incognito در مپس، فعالیت های شما در این اپ از جمله موقعیت هایی که جستجو کرده اید دیگر روی اکانت گوگل ذخیره نمی شوند و گوگل نیز از آن اطلاعات برای شخصی سازی تجربه شما در مپس استفاده نخواهد کرد.

اما در مورد یوتیوب، گوگل از قابلیت اتو دیلیت یا حذف خودکار هیستوری رونمایی کرده که پیشتر به انتخاب شما تاریخچه سوابق و دیتای وب را پاکسازی می کرد. حالا اما آنطور که گوگل اعلام کرده میتوانید برای ذخیره شدن اطلاعات خود بازه مانی مشخص کنید (مثلا سه ماه، ۱۸ ماه یا تا زمانی که آنها را پاک کنید).

 

گوگل

و در انتها گوگل امکانی را برای شما فراهم کرده که آخرین فرامین صوتی یا پرسش هایی که از اسیستنت سوال کرده اید را بدون نیاز به باز کردن آن در گوشی خود پاک کنید. برای این منظور صرفا میتوان با گفتن عبارت Hey Google, delete the last thing I said to you (یا سلام گوگل آخرین چیزی که به تو گفتم را پاک کن) یا delete everything I said to you last week (هرچیزی که هفته پیش به تو گفتم را پاک کن) مکالمات خود با اسیستنت را از بین ببرید. متاسفانه فعلا تنها میتوان مکالمات صورت گرفته با این دستیار دیجیتالی را ظرف یک هفته گذشته پاک کرد و در مورد مکالمات قدیمی تر لازم است که به تنظیمات اسیستنت مراجعه کنید.

 

گوگل همچنین خبر داده که دستیار دیجیتالی آن حالا با آمادگی بیشتری با پرسش های مختلف در مورد نگهداری دیتای کاربران روبرو می شود و اطلاعات جدیدی را در خصوص حفظ حریم خصوصی دیتای شما ارائه می کند.

گوگل در کنار این سه ابزار مشغول ساخت قابلیت تازه ایست که بررسی پسوردها از طریق پسورد منیجر آن را راحت تر می کند و لاگین های شما از طریق کروم و اندروید را یکسان سازی می کند. به این ترتیب شما در کمترین زمان متوجه خواهید شد که آیا کلمه عبورتان تضعیف شده یا نه، از یک پسورد خاص در موقعیت های مختلف استفاده می کنید یا خیر و پسوردهای ضعیف که حدس زدنشان هم آسان است را به راحتی تغییر دهید.

 

نوشته : مریم موسوی

منبع:techcrunch
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir alinejad

برای طبقه بندی تصاویر محصولات "علی بابا" از تراشه هوش مصنوعی استفاده میکند.

برای طبقه بندی تصاویر محصولات؛

علی بابا از اولین تراشه هوش مصنوعی خود رونمایی کرد

علی بابا از اولین تراشه هوش مصنوعی خود رونمایی کرد

مسابقه برای ارائه خدمات هوش مصنوعی توسط شرکت های فناوری تشدید شده و شرکت چینی علی بابا هم برای تقویت توان خود در این حوزه یک تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، تراشه هوش مصنوعی علی بابا Hanguang ۸۰ نام خواهد داشت و این شرکت مدعی است استفاده از آن مدت زمان مورد نیاز برای انجام برخی امور را کاهش می دهد.

از جمله این امور می توان به طبقه بندی تصاویر محصولات بر روی سایت تجارت الکترونیک علی بابا موسوم به Taobao اشاره کرد.

علی بابا می گوید تراشه هوش مصنوعی این شرکت می تواند به طور خودکار تصاویر مختلف کالاها را شناسایی و دسته بندی کند. این کار در حالت عادی در مورد تصاویر هر محصول یک ساعت به طول می انجامد، اما مدت زمان آن با استفاده از هوش مصنوعی به ۵ دقیقه کاهش می یابد.

این تراشه هوش مصنوعی وظایف دیگری را نیز بر عهده می گیرد که از جمله آنها می توان به ترجمه خودکار، تسهیل جستجوی کالاهای مختلف، شخصی سازی توصیه های ارائه شده برای انتخاب و خرید محصولات مختلف و ارتقای خدمات کلود اشاره کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir alinejad

معرفی جدیدترین امکانات اینستاگرام و نحوه استفاده از آن‌ها

روش استفاده از جدیدترین امکانات اینستاگرام

اخیرا امکانات جدیدی به نرم‌افزار محبوب اینستاگرام اضافه شده است. این امکانات نه تنها به کاربران معمولی اینستاگرام کمک می‌کند، بلکه برای آن دسته از افراد و شرکت‌هایی که از طریق این نرم‌افزار درآمدزایی می‌کنند، بسیار کاربردی است. در ادامه به بررسی این قابلیت‌ها می‌پردازیم و نحوه استفاده از آن‌ها را برایتان توضیح می‌دهیم.

نحوه استفاده از Create mode در قسمت دوربین

instagram

اخیرا قابلیتی در بخش دوربین اینستاگرام فعال شده است که کاربر می‌تواند حالت‌های مختلفی را برای دوربین انتخاب کند. یکی از این حالت‌ها Create mode نام دارد. در این بخش می‌توانید بدون آپلود عکس یا ویدئو، شمارش معکوس و استیکر بگذارید یا سؤالی از بقیه کاربران بپرسید.

مراحل و نحوه استفاده از این قابلیت:

  1. پس از وارد شدن به اینستاگرام، گزینه دوربین را که در سمت چپ و بالای صفحه قرار دارد، انتخاب کنید.
  2. وارد گزینه Create شوید و از بین موارد زیر یکی را انتخاب کنید:
  • Text: با انتخاب این گزینه، می‌توانید متنی را بدون تصویر و یا ویدئو منتشر کنید.
  • ask me a question: در این قسمت می‌توانید سؤال خود را از فالورها و بازدیدکنندگان صفحه بپرسید.
  • Polls: در این بخش می‌توانید سؤال خود را با دو گزینه بپرسید و کاربران دیگر از بین آن‌ها انتخاب کنند.
  • Countdown: در بخش Countdown می‌توانید شمارش معکوس اتفاقات مهم زندگی خود، مانند تولد، سالگرد ازدواج و … را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
  1. در ادامه می‌توانید انتخاب کنید که آن را برای همه به اشتراک بگذارید و یا تنها برای افراد خاصی منتشر کنید.

در بخش close friends می‌توانید افراد خاصی را که با شما صمیمی‌تر هستند، انتخاب کنید و برخی از اتفاقات را تنها با آن‌ها به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، در قسمت تنظیمات می‌توانید افرادی را که نمی‌خواهید محتوای شما را مشاهده کنند، Hide کنید.

جمع‌آوری کمک‌هزینه مالی به دلایل مختلف

nstageram

اگر عضو یک خیریه هستید یا قصد دارید به دلایلی، پولی جمع‌آوری کنید و به فرد یا مرکزی کمک کنید، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. برای استفاده از این قابلیت، مراحل زیر را انجام دهید.

  1. اول وارد آیکون ایموجی شوید و استیکر Donation را انتخاب کنید.
  2. بعد مرکز موردنظر را انتخاب کنید. این مرکز باید در فیس‌بوک هم بخشی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی داشته باشد. علاوه بر این، صفحه اینستاگرام این مرکز هم باید پروفایل تجاری (بیزنس) باشد.
  3. پس انجام مرحله بالا، می‌توانید استوری خود را منتشر کنید.

با بالا کشیدن صفحه می‌توانید ببینید چقدر کمک مالی جمع‌آوری کرده‌اید. تمام کمک‌های مالی مستقیما به حساب مرکز موردنظر واریز می‌شوند.

بدون این که از اینستاگرام خارج شوید، کالای مورد نظر خود را بخرید

اپلیکیشن اینستاگرام

از این به بعد می‌توانید مستقیما از اینستاگرام خرید کنید!

  1. به بخش جستجو یا Explore بروید (آیکون ذره‌بین)
  2. سپس در بالای صفحه گزینه Shopping یا Shop را انتخاب کنید.
  3. در این قسمت برندهای مختلفی را که قابلیت فروش دارند، می‌توانید ببینید.
  4. اگر کالای دلخواه‌تان را پیدا کردید، گزینه Checkout را انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید.

نکته: امکان استفاده از این قابلیت در ایران هم وجود دارد و برندها و سایت‌های معتبر می‌توانند کالاهای خود را با این روش بفروشند.

منبع: https://download.cnet.com/news/how-to-use-the-newest-instagram-features

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir alinejad

این شما و این بهترین مرورگر و قابل اعتماد ترین مرورگر برای اندروید

دانلود مرورگر Firefox(فایرفاکس) بهترین برنامه اندروید 

مرورگر فایرفاکس محصولی قدرتمند و رایگان از شرکت موزیلاست که مدت هاست به عنوان یکی از بهترین مرورگرها در نسخه ویندوز شناخته می شود.

اما پس از محبوبیت بالای اندروید، موزیلا تصمیم گرفته است این مرورگر منحصربفرد را برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر کند تا تجربه یک وبگردی متفاوت را برای شما به ارمغان بیاورد.

مرورگر سریع و امن فایرفاکس(Firefox fast & private) در محیطی ساده اما قدرتمند تمامی انتظارات شما از یک مرورگر را در اختیار شما قرار می دهد.

فایرفاکس با امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ توانسته است نظرات کاربران گوگل پلی را در حد قابل قبولی جلب کند.

این مرورگر قدرتمند یکی از محبوب ترین مرورگر ها در زمینه حریم خصوصی در بین شرکت های اینترنتی را بر اساس نظرسنجی کاربران دارا می باشد.

و رقیبی سرسخت برای مرورگرهای محبوب اندرویدی همچون کروم ، براو ، اپرا و مرورگر پیشفرض سامسونگ می باشد.

شما میتوانید جدیدترین ورژن این مرورگر معروف و قدرتمند را بصورت رایگان از سایت لیموناپ  دانلود کنید و با دانلود این برنامه به پیش از صد ها میلیون کاربر این مرورگر محبوب بپیوندید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir alinejad