اگر به دنبال بازی کم حجم و هیجان انگیز در سبک بازی های سرگرم کننده برای تلفن همراه هستید، Smash Hit یا همان سنفونی شکستن شیشه را به شما پیشنهاد می کنیم. این بازی زیبا و مهیج با امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ بیش از صد میلیون بار در گول پلی توسط کاربران دانلود شده است. سازنده این بازی اعتیاد آور Mediocre است که آن را به صورت رایگان برای دانلود کردن در گوگل پلی قرار داده است.

اسماش هیت

داستان بازی

بازی به این صورت آغاز می شود که شما با تعداد ۲۵ توپ سنگی که در اختیار دارید، باید به درستی شیشه هایی که بر سر راه شما قرار داده شده است را مورد هدف قرار دهید تا بتوانید مراحل را یکی پس از دیگری طی کنید. همچنین در طول بازی شکستن شیشه ها، شما می توانید توپ های خود را به صورت گروهی نیز به سمت شیشه ها پرتاپ کنید.

در صورتی که در این بازی، توپ های خود را به هدر دهید و نتوانید به درستی هدف گیری کنید، در این حالت شما بازنده بازی خواهید شد. در بازی شکستن شیشه ها دید شما از زاویه دوربین خواهد بود؛ یعنی به صورت اول شخص بازی را انجام خواهید داد. همچنین در طول بازی smash hit سرعت حرکت بازی به مرور افزایش پیدا خواهد کرد. در این حالت شما باید به سرعت شیشه ها را مورد هدف قرار دهید.

از مهمترین نکات جالبی که در هنگام انجام این بازی با کیفیت گرافیکی بالا جلب توجه خواهد کرد، صدای شکستن شیشه ها خواهد بود. همچنین سازندگان این بازی به وسیله قرار دادن موانع در زمان انجام بازی سعی در سخت تر کردن آن دارند. به همین خاطر شما در طول بازی شکستن شیشه ها همواره باید مراقب تمامی تله هایی باشید که می توانند شما را بازنده بازی کنند.

رده سنی که می توانند این بازی را انجام دهد، سنین بالاتر از سه سال است.  همچنین برای انجام این بازی نیازی به وصل شدن به اینترنت نخواهید داشت. اگر در مترو یا اتوبوس حوصله تان سر می رود، دانلود بازی اسماش هیت را همین الان از سایت لیموناپبه صورت رایگان انجام دهید تا برای همیشه به آن وابسته شوید!