دانلود بازی Killer Bean Unleashed برای اندروید

بازی اندروید ” Killer Bean Unleashed” در سبک بازی های اکشن توسط  Killer Bean Studios ساخته و ارائه شده است.

در بازی اکشن لوبیای قاتل همانطور که از اسم بازی معلوم است شما قرار است به کشت و کشتار تروریست ها بپردازید و هدف شما از بین بردن این سازمان تروریستی خواهد بود .

موضوع  بازی آفلاین لوبیای قاتل  از این قرار است که شما از طرف سازمانی ضد تروریستی مامور شده اید تا در یک سازمان تروریستی نفوذ کنید ولی آنها متوجه این موضوع شده اند و قصد کشتن شما را دارند. پس باید برای رهایی از این اتفاق همه ی این تروریست ها را به قتل برسانید.

شما در نقش  Killer Bean که در واقع همان لوبیای قاتل است قراره این ماموریت را به پایان ببرید.شما برای اینکار اسلحه ها، تانک ها و سلاح های مختلف در اختیار دارید و میتوانید با جمع آوری سکه این سلاح ها را ارتقا یا قفل آنها را باز کنید.

نسخه جدید بازیkiller bean در دسته بازی های اکشنی است که حجم کم ولی  کیفیت بالا دارند.  برای همین این بازی تا به حال بیش از ده میلیون نصب داشته وتوانسته طرفداران زیادی را جذب کند.

صحنه های زیبا و کیفیت بالای این بازی میتواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند.

بازی اکشن killer bean

میانگین نمره این بازی اکشن در گوگل پلی ۴٫۲ از پنج نمره است که توسط مخاطبان میلیونی این اپلیکیشن آفلاین ثبت شده است.

اگر شما عاشق این نوع بازی های اکشن هستید می توانید بازی های مشابهی همچون”mini militia” و “metal soldirs” را از طریق سایت لیموناپدانلود کنید و همچنین برای دانلود جدیدترین نسخه بازی  Killer Bean Unleashed میتوانید فایل نصبی را به صورت کاملا رایگان از طریق  سرور های پرقدرت سایت لیموناپ دانلود و ازاین بازی اکشن و با کیفیت لذت ببرید.