دانلود بازی Graveyard Keeper برای اندروید

دانلود نسخه جدید بازی محافظ قبرستان + دیتا + نسخه مود شده

بازی Graveyard Keeper یک بازی شبیه‌سازی سرگرم‌کننده در سبک بازی های نقش‌آفرینی ساخته استودیو بازی‌سازی tinybuild است. این استودیو بازی‌های موفق دیگری همچون Hello neighbor و punch club را نیز در کارنامه خود دارد. بازی مورد نظر ما یعنی  Graveyard Keeper یا محافظ قبرستان در گوگل پلی ۹٫۹۹ دلار قیمت دارد؛ که ما نسخه خریداری شده آن را در سایت لیموناپ در اختیار شما گذاشته ایم.

Graveyard Keeper برای افراد بالای ۱۶ سال تولید شده است و در گوگل پلی با بیش از ۵ هزار بار دانلود امتیاز خوب ۴٫۲ را دریافت کرده است.

محافظ قبرستان

داستان بازی

همانطور که از نام بازی پیداست، داستان درون یک قبرستان رقم می‌خورد و شما به عنوان کاراکتر اصلی بازی به تازگی مرده‌اید! حال بعد از مرگ نیز نمی‌توانید از زیر بار کار و مسوولیت در بروید و مرده‌ها مدیریت یک قبرستان را بر عهده شما گذاشته‌اند که وظیفه دارید از آن نگهداری کرده و آن را گسترش دهید.

در بازی از تمام منابعی که در اختیار دارید استفاده کنید و طبق گفته سازندگان سعی شده است که روح نظام سرمایه‌داری در بازی لمس شود!

نکته جالب و با مزه اینجاست که یک داستان عشقی نیز در کنار داستان اصلی بازی در جریان است. شاید با شنیدن این حرف یاد انیمیشن عروس مرده‌ها بیفتید؛ اما واقعا عشق در میان مرده‌ها نیز در این بازی قرار داده شده است.

بازی در سبک شهر‌سازی و نقش‌آفرینی است که در آن باید با پیدا کردن مواد اولیه و منابع، وسایل جدیدی برای قبرستان خودتان درست کنید. جشن‌ها و اتفاقات مختلفی نیز در طول بازی در حال برگزاری است.

گرافیک بازی پیکسلی است؛ اما این مورد زیاد توی ذوق شما نمی‌زند بلکه بازی را جذاب‌تر هم کرده است. گیم‌پلی عالی و اتفاقات جذاب در بازی شما را شدیدا معتاد به  Graveyard Keeper می‌کند و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد.

Graveyard Keeper بر خلاف گرافیک ساده و گیم‌پلی آسانش روابط بسیار پیچیده‌ای دارد و برای پیشرفت در بازی نیاز است که کارهای مختلفی همچون داد و ستد با دیگر قبرستان‌ها و یا از بین بردن رقبا را انجام دهید.

اگر بخواهیم تمام ویژگی‌های این بازی جذاب را برای شما توضیح دهیم نیاز به چندین صفحه مقاله است؛ پس زودتر بازی را نصب کرده و خودتان اتفاقات شگفت‌انگیز و جذاب آن را دنبال کنید.

برای دانلود بازی می‌توانید ازسایت لیموناپ استفاده کنید.