دانلود بازی Animal Crossing برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه بازی عبور حیوانات: اردوگاه جیبی برای کودکان

بازی Animal Crossing: Pocket Camp یا همان عبور حیوانات: اردوگاه جیبی، توسط استودیو بازی‌سازی Nintendo Co، برای کودکان سنین بالاتر از سه سال ساخته شده است.

این بازی را می‌توان در رده بازی‌هایی همچون سوپر ماریو در سبک شبیه سازی دانست. برای انجام این بازی نیازی به اینترنت نخواهید داشت و می‌توانید آن را به صورت تک نفره انجام دهید. توصیه می‌کنیم برای انجام این بازی از تبلت که دارای صفحه نمایش بزرگ هست، استفاده شود تا بتوانید تمام جزئیات را مشاهده کنید.

 دانلود این بازی فانتزی از گوگل پلی رایگان بوده و همچنین این بازی با امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ بیش از ده میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است. در این بازی شما باید مدیریت یک اردوگاه پر از حیوانات را بر عهده بگیرید.

عبور حیوانات

داستان بازی

شما در بازی عبورحیوانات می‌توانید اردوگاه خود را با توجه به مبلمانی که دارید تزئین کنید. همچنین در بازی عبور حیوانات امکان مشاهده اردوگاه‌های دیگر نیز وجود دارد تا به این وسیله شما بتوانید از حیواناتی دیگر در کمپ خود نگهداری کنید. این بازی کودکانه و سرگرم کننده دارای فضای شادی هست که در آن کودک می‌تواند حیوانات مختلف را مشاهده کند و با آنها آشنا شود. در این بازی شما می‌توانید میوه‌های مختلف را جمع آوری کنید و همچنین در این بازی به ماهیگیری و شکار مشغول شوید.

این امکان در بازی اردوگاه حیوانات وجود دارد که شما یک کافی شاپ راه‌اندازی کنید و در آن به مشتریان خود سرویس دهید. در این بازی حیوانات رفتاری شبیه به انسان دارند، شما هم می‌توانید با پرسه زدن به قسمت‌های مختلف جزیره نیاز‌های آنها را برطرف سازید. به این ترتیب قادرید تا اردوگاه خودتان را بهبود ببخشید. از آنجایی که این بازی برای کودکان ساخته شده است به همین خاطر برای بزرگسالان می‌تواند جذاب نباشد.اگر علاقه مند به این دست از بازی ها هستید میتوانید به راحتی این بازی را از سایت لیموناپ دانلود کنید و سرگرم شوید.