دانلود بازی SHADOW FIGHT 2 برای اندروید  

چنانچه طرفدار بازی‌های اکشن و مهیج هستید، بی‌تردید بازی مبارزه با سایه ۲ (Shadow Fight 2) همان چیزی است که به دنبالش می‌گردید. این بازی در سراسر دنیا میلیون‌ها هوادار داشته و بیش از ۱۰۰ میلیون باز از گوگل پلی دانلود و موفق به کسب امتیاز ۴‌.۶ شده است.

سازنده بازی مبارزه با سایه استودیو بازی‌ساز  معروف Neeky بوده که بازی پرطرفدار Vector در دو نسخه و Lintritx را نیز ارائه داده است. همچنین این کمپانی نسخه دیگری از بازی مبارزه با سایه را با نام Shadow Flight 3 ساخته است.

در این بازی شما همانند جنگجویان لباس رزم پوشیده و با انواع سلاح‌ها و تکنیک‌های رزمی به مبارزه با دشمنان می‌پردازید.

گرافیک انیمیشنی فوق‌العاده و طبیعی، صداگذاری مهیج و برخورداری از سلاح‌ها و حرکات رزمی و نینجایی بازی Shodow Flight 2 را به یکی از بهترین بازی‌های اکشن تبدیل کرده است.

همچنین این بازی با رابط کاربری خوب خود با تمام دستگاه‌های اندرویدی برخوردار از نسخه اندروید ۴.۱ به بالا سازگار است.

بازی Shodow Flight 2 رایگان و آفلاین است. همچنین نیازی به دیتا ندارد. اما به دلیل مبارزات و صحنه‌های خشن برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب است.

شما می‌توانید این بازی آفلاین را از سایت لیموناپ، دانلود و جدیدترین ورژن بازی Shadow Flight 2 را انجام داده و از آن لذت ببرید.

از دیگر بازی‌های مشابه این بازی می‌توان به بازی Shadow Battle 2.2، بازی Stickman Legnds: ninja Warrior – Shodow of War و بازی Shodow Filghter اشاره کرد.