دانلود بازی Zero City Zombie Shelter Survival برای اندروید

 

 از بازی‌های جدید اندرویدی دسته شبیه‌سازی بوده که توانسته در همین مدت کم طرفداران زیادی به دست آورد و در رتبه سوم بازی‌های برتر پردرآمد باشد. این بازی توسط Beingame Limited عرضه شده و تاکنون بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. کسب امتیاز بالای ۴.۷ از ۵ نشان می‌دهد که کاربران از گرافیک، کنترلر و محیط کاربری بازی زیرو سیتی رضایت نسبتا بالایی دارند.

بازی Zero City: Zombie Shelter Survival  از این قرار هست که شما در یک شهر مرده گرفتار شده‌اید که مورد هجوم ویروس زامبی‌ها قرار گرفته است و به سرعت در حال گسترش هستند؛ پس شما باید برای بقا به دنبال پناهگاه باشید تا در امان مانده و آلوده نشوید. پس باید چاره‌ایی اندیشیده و در فرصتی مناسب و تجهیزات کامل با آن‌ها بجنگید و از خود و دنیایتان دفاع کنید.

در این راه ابتدا باید بازماندگان را جمع‌آوری کرده و با توجه به شغلشان آن‌ها را مشغول کار کنید. همچنین عده‌ای را لباس رزم پوشانده و آموزش دهید و با دادن سلاح به آن‌ها، سربازان قدرتمندی بسازید. هرچه تعداد انسان‌های بیشتری جمع کنید پایگاه زیرزمینی بزرگتری خواهید داشت؛ در غیر این صورت زامبی‌ها افزایش پیدا می‌کنند.

همچنین پایگاه نظامی ساخته و در انبار آن اسلحه و تجهیزات نظامی قرار دهید تا سربازان به مبارزه بپردازند.

داشتن استراتژی و برخورداری از تاکتیکهای دفاعی می‌تواند شما را در بازی زیرو سیتی پیروز کند. از طرفی می‌توان گروهی بازی کرد و برای هر بازیکن محدوده‌ای را در نظر گرفت تا زودتر به موفقیت رسید.

دانلود بازی Zero City: Zombie Shelter Survival نسخه ۱٫۳٫۰ از سایت لیموناپ رایگان بوده اما خرید دورن برنامه‌ایی دارد. همچنین بازی به صورت آنلاین و بر روی دستگاه‌ نسخه اندروید ۴.۴ به بالا اجرا شده و دارای محدودیت سنی بالای ۱۲ سال است.