دانلود بازی لئوفورچون (Leo’s Fortune) برای اندروید

بازی  جذاب لئوفورچون (Leo’s Fortune) یک بازی ماجراجویی فوق العاده می باشد که توسط کمپانی Senri LLC & 1337 منتشر شده است.

این بازی با گرافیک خیره کننده ، گیم پلی مهیج و کنترلر آسان  شما را به ماجراجویی در انواع محیط های متنوع از کوه های برفی تا بیابان خشک می کشاند.

بازی Leo’s Fortune با کسب امتیاز بسیار عالی ۴٫۷ از ۵٫۰ توانسته است نظر بیش از ۱۰۰ هزار کاربر را تاکنون به خود جلب کند.

داستان بازی

در این بازی شما در نقش کارکتر اول آن قرار دارید که تمام طلاها و دارایی های او را به سرقت برده اند، اما ردی از سراق طلاهای لئو باقی مانده است که شما باید به او در پیدا کردن سارق کمک کنید.

اما پیدا کردن سارق اصلا کار آسانی نخواهد بود و باید چالش ها و معماهایی را که بر سر راه شما قرار میگیرند را از پیش بردارید و رد دزدان را دنیال کنید و مسیر را ادامه دهید.

در لئو فورچون شما با بیش از ۲۴ مرحله جذاب و هیجان انگیز روبرو خواهید شد تا بتوانید تمامی اموال لئو را پس بگیرید و ثروت لئو را به او باز گردانید اما تله هایی را که دزدان بر سر راه شما قرار داده اند را فراموش نکنید.

طلاهای ریخته شده از کیسه های دزدان را دنبال کنید و از موانع، تله ها و تمام اتفاقاتی که در طول بازی روبروی شما قرار خواهند گرفت غافل نباشید اما راهی برای بازگشت نخواهد بود باید ثروت بر باد رفته لئو را به او برگردانید.

معماهای بازی Leo’s Fortune تماما مبتنی بر فیزیک می باشند و شما باید یک راه مناسب را برای عبور از این چالش ها انتخاب کنید.

با دوستان خود رقابت کنید و سعی کنید در کمترین زمان ممکن مراحل را پشت سر بگذارید.

آیا شما قادر خواهید بود تا تمام بازی را بدون مرگ پیش بروید و نماد اسطوره بازی را به خود اختصاص دهید؟

فضای ابری Cloud Save این بازی مراحل و دستاورد های شما را برای ادامه بازی در دستگاه های مختلف پشتیبانی می کند.

Leo's Fortune

شایان ذکر است بازی Leo’s Fortune برای اجرا نیاز به دیتای ۲۷۹ مگابایتی دارد که پس از دانلود آن را باید در مسیر Android/obb و در پوشه مخصوص بازی قرار دهید.

شما می توانید جدیدترین نسخه این بازی ماجراجویی را به صورت کاملا رایگان به همراه دیتا آن را از سایت لیموناپ دانلود کنید و تمام تلاش خود را برای بازگرداندن ثروت لئو به کار بگیرید.