دانلود بازی نید فور اسپید ماست وانتد (Need For Speed Most Wanted) برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه بازی  need for speed + لینک دانلود مستقیم از سرورهای پر سرعت داخلی 

بازی نید فور اسپید ماست وانتد (Need For Speed Most Wanted) یک بازی مسابقه ای محبوب از کمپانی ELECTRONIC ARTS می باشد که بازی های محبوب دیگری همچون Plants vs Zombies و… را نیز منتشر کرده است.

یک خبر فوق العاده برای علاقه مندان به بازی های ماشینی!!!

حتما تا کنون نام بازی محبوب نید فور اسپید به گوش شما خورده است. بازی محبوبی که برای کنسول های مختلف و سپس برای اندروید منتشر شده است.

بازی Need For Speed Most Wanted با کسب امتیاز خوب ۳٫۹ از ۵٫۰ در گوگل پلی توانسته است تا کنون نظر بیش از ۱ میلیون کاربر را در سراسر جهان به خود جلب کند.

need for speed

داستان بازی

این بازی با گرافیک بسیار جذاب و محیط کاملا سرگرم کننده شما را برای ساعت ها به خود مشغول خواهد کرد و با تشویق شما به سرعت بیشتر، چالش هایی همچون رقابت با دوستانتان و تعقیب و گریز پلیس و… دعوت میکند.

شما در نیت فور اسپید می توانید ماشین های مسابقه ای فوق العاده ای همچون Porsche 911 Carrera S  و GTS و… را تجربه کنید و مسابقات خیابانی را با آسیب واقعی به اتومبیل برای اولین بار در تلفن هوشمند خود تجربه کنید.

شما در نیت فور اسپید می توانید بیش از ۴۰ اتومبیل هیجان انگیز را با سلیقه خودتان سفارشی کنید و از تجربه رانندگی آن ها لذت ببرید.

شما می توانید با بررسی لیست افراد تحت تعقیب وارد Origin شوید و افرادی که بیشترین جستجو و امتیاز را از میان کاربران و دوستانتان را دارا می باشند، شناسایی کنید و مهارت های مسابقه خود را در یک رقابت بدون توقف ثابت کنید.

همچنین می توانید با پیروزی در رقابت ها امتیازات خود را افزایش دهید و قفل اتومبیل های جدید را برای استفاده بازی کنید.

نکته مهم برای اجرای اولین بار نید فور اسپید آن است که شما نیازمند فایل دیتای ۶۱۲ مگابایتی می باشید که پس از نصب بازی باید آن را به آدرس Android/Obb و پوشه مخصوص بازی منتقل کنید.

شما می توانید جدیدترین نسخه این بازی فوق العاده را که به قیمت ۴٫۹۹ دلار در گوگل پلی برای فروش قرار گرفته است را به همراه فایل دیتا آن بصورت کاملا رایگان از سایت لیموناپ دانلود کنید.