دانلود بازی پرندگان خشمگین۲ (Angry Birds Rio 2) برای اندروید

بازی تفننی و جذاب  Angry Birds Rio 2 نسل جدید پرندگان خشمگین از استودیو قدرتمند Rovio Entertainment است که تا کنون بازی هایی مثل Angry Birds Explore ,Angry Birds Blast ,Angry Birds Pop Bubble Shooter و… عرضه کرده است.

بازی جذاب Angry Birds Rio 2 با کلی مراحل جدید و چالش هایی هیجان انگیز همراه است. در این بازی شما شاهد دشمنانی سرسخت تر و جدیدتر از قبل هستید. برای ورود به مراحل بعدی بازی باید تلاش خود را چند برابر کنید.

بازی تفننی Angry Birds Rio 2 با گرافیک عالی خود توانسته توجه کاربران گوگل پلی را جلب کند. بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال، امتیاز عالی ۴٫۶ از ۵ را به این بازی شگفت انگیز و باحال داده اند.

ANGRY BIRDS 2

داستان بازی

این بازی محبوب دقیقا مشابه سبک اصلی بازی پرندگان خشمگین است. در این نسخه هم شما باید با کمک  Slingshot یا همان تیروکمان های Y شکل بازی را پیش ببرید. فضایی که در آن بازی می کنید همان Piggy Island یا جزیره خوک ها است اما این بار نقشه و جزئیات بسیار کاملتر و جذاب تر شده است.

داستان بازی  Angry Birds Rio 2 مانند نسخه قبلی این بازی درباره دشمنی خوک ها با پرندگان بر سر تخم های پرندگان است!! در این قسمت، خوک ها تخم های پرندگان را می دزدند و شما باید در نقش این پرندگان خشمگین به جنگ با خوک ها که سه رئیس به اسم های  Foreman Pig , Chef Pig و King Pig  دارند بروید و تخم های خود را آزاد کنید.

در نسخه دوم بازی پرندگان خشمگین نه تنها کاراکتر های اصلی که در نسخه قبلی بودند حذف نشدند، بلکه شخصیتی جدید و دوست داشتنی به اسم silver که یک شاهین خاکستری رنگ با سرعتی باورنکردنی  است به بازی اضافه شده است.

بازی آفلاین  Angry Birds Rio 2 فقط برای اولین اجرا نیاز به اینترنت دارد  و دارای فایل دیتا هست که باید بعد از نصب آن را دانلود کنید.

شما میتوانید سری دوم بازی پرندگان خشمگین را با لینک مستیم از سایت لیموناپ دانلود کنید و نهایت لذت را از این بازی هیجان انگیز ببرید.