دانلود نسخه جدید بازی انفجار توپ ها (Ball Blast) برای اندروید

بازی انفجار توپ ها (Ball Blast) نسخه ۱٫۲۰ از سری بازی‌های آرکیدی رایگان جذاب و محبوب است. سبک این بازی که نسخه مود شده نیز دارد، فکری و توپی بوده و دارای مراحل متعدد و چالش‌های هیجان‌انگیز است.

سازنده بازی انفجار توپ‌ها شرکت مطرح Voodoo است که تولید بازی‌های جذاب و اعتیادآوری نظیر Crowd City, Roller Splat و Helix Jump را در کارنامه خود دارد. گرافیک بالا و صدای رسا و گیرای بازی انفجارتوپ ها در هنگام انفجار، از نقاط قوت این بازی جدید اندرویدی است که می‌تواند سبب شود علاقه‌مندان به بازی‌های رکوردی، از دانلود بازی Ball Blast  پشیمان نشوند.

شیوه بازی Ball Blast بدین صورت است که به کمک کنترلرهای پایین صفحه بازی و انواع سلاح‌ها باید به بلوک‌های رنگی شلیک کرده و مانع رسیدن آن‌ها به زمین شد. شما میتوانید در مراحل مختلف سلاح های خود را ارتقا دهید و از امکانات بیشتری بهره مند شوید.

 

ball blast

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

هر مرحله با زدن تمام توپ‌ها پایان یافته و وارد مرحله بعد خواهد شد. سرعت، قدرت و دقت در شلیک، تعداد سکه‌های به دست آمده و درآمد‌های آفلاین از مهم‌ترین عوامل پیشرفت و ارتقا بازیکنان در بازی Ball Blast به شمار می‌آیند.

دانلود بیش از ۱۰ میلیون بار از  پلی‌استور و کسب امتیاز ۴٫۳ از آن، بازی Ball Blast را به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های سرگرم کننده ویدئویی تبدیل کرده است.

حجم پایین، نداشتن فایل دیتا و عدم نیاز به برقراری اینترنت در موقع بازی، از دیگر خصوصیات بازی انفجار توپ ها بوده که آن را برای هر رده سنی و جنسیتی مناسب گردانیده است.

شما میتوانید برای دانلود بازی Ball blast(انفجار توپ ها) از سرورهای ایرانی سایت لیموناپ استفاده کنید وحجم مصرفی اینترنت شما نیم بها محاسبه شود.