دانلود بازی اندرویدی Superhero Iron Ninja Battle

بازی اندرویدی Superhero Iron Ninja Battle: City Rescue Fight Sim از دسته بازی‌های اکشن است. این بازی تنها بازی سازنده آن یعنی کمپانی City Street Battle Games بوده و به صورت رایگان و بدون نسخه دیتا و مود در گوگل پلی عرضه شده است.

سبک بازی Superhero Iron Ninja Battle: City Rescue Fight Sim مخصوص کسانی است که به بازی‌های اکشن رباتی و جنگجویان سوپر قهرمان علاقه دارند.

داستان بازی از آنجا شروع می‌شود که شهر در محاصره گروه‌های مافیا قرار گرفته و مردم عادی دست به دامن نیروهای نظامی شده‌اند. اما قدرت اراذل و اوباش بسیار بیشتر از پلیس است و کاری از دست آن‌ها برنمی‌آید.

در این میان ربات مبارز پدید می‌آید. اکنون نوبت شما است تا با کمک فناوری‌های پیشرفته ربات، دشمن را نابود کرده و محله‌های مختلف شهر را از وجود مافیا پاک‌سازی کنید.

با هر پیروزی، سکه جمع‌آوری کرده تا بتوانید قفل فنون جدید و قوی‌تر رشته‌های رزمی مثل کونگ‌فو، کاراته و دیگر حرکات نینجایی را باز کنید.

گرافیک سه‌بعدی بسیار جذاب به همراه نمایش جزئیات از نقاط قوی بازی است که سبب شده دانلود بازی Superhero Iron Ninja Battle: City Rescue Fight Sim بیش از یک میلیون بار در گوگل پلی باشد. رابط کاربری آسان و اجرای آفلاین از دیگر ویژگی‌های خوب بازی است که موجب شده کاربران امتیاز ۴.۱ را به آن بدهند.

game Superhero Iron Ninja

نکته مهم این‌که به علت صحنه‌های اکشن و خشن این بازی برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب است.

سایت لیموناپ آخرین نسخه این بازی به همراه دیگر بازی‌های مشابه آن در دسته اکشن مانند Shadow Fighter 1 یا Shadow Fighter 2 را در اختیار شما قرار داده تا رایگان نصب کرده و لذت ببرید.