با آخرین آپدیت تلگرام آشنا شوید!

تلگرام در نسخه ۵٫۱۰ خود از شش ویژگی جدید رونمایی کرد. ویژگی های جدید تلگرام قابلیت بیشتری را در اختیار کاربرانش قراره داده است. در لیموناپ همراه ما باشید تا شما را با این ویژگی های جدید و بشدت کاربردی برای مدیران تلگرامی  آشنا کنیم.

  • Silent Messages یا پیغام های ساکت:

در این ویژگی، شما میتوانید با نگاه داشتن دکمه ی Send گزینه ی بی صدا را انتخاب کنید و پیام خود را کاملا بی صدا برای گیرنده پیام ارسال کنید. در این حالت پیغام شما برای گیرنده فقط به صورت اعلان (نوتیفیکشن) به نمایش در می آید. شما تنها پیغام ها یا ویدیو های خود را می‌توانید به صورت بی صدا برای گیرنده ارسال کنید. البته پیام صوتی(ویس) را نمی‌توانید به صورت بی صدا ارسال کنید، چرا که برای فرستادن پیام صوتی دکمه ی send کاربردی ندارد. این ویژگی برای پیام دادن در گروه ها هم کاربردی است.

بیصدا کردن پیام ارسالی در آخرین آپدیت تلگرام

  • Slow Mode یا حالت آهسته:

در آپدیت جدید تلگرام، حالت آهسته شدن پیغام ها به طور خاص برای مدیران گروه ها ایجاد شده است. مدیران می توانند پیام هایی که در گروه ها با سرعت در حال ارسال هستند را آهسته کنند. با این کار فرصت کافی برای خواندن پیام ها به وجود می آید. برای آهسته شدن پیام ها، مدیر(ادمین) باید به تنظیمات گروه برود و زمانی از ۳۰ ثانیه تا یک ساعت تعیین کند. زمانی که شما به عنوان مدیر، برای مخاطبین تعیین میکنید، باعث میشود تا پایان این زمان حق ارسال پیام نداشته باشند.

حالت آهسته در آخرین آپدیت تلگرام

  • Admin Titles یا عناوین ادمین ها:

نسخه ۵٫۱۰ تلگرام قابلیت انتخاب عنوان یا لقبی خاص برای سایر مدیر های گروه را به مدیر اصلی داده است. انتخاب اسم برای مدیر ها جهت آسان شدن تشخیص مدیر ها از یکدیگر است. شما میتوانید این اسم ها را بر اساس عنوان شغلی یا وظیفه ای که در گروه دارند انتخاب کنید. اضافه شدن این قابلیت در گروه های بزرگ فعالیت مخاطبین را آسان تر میکند.

عناوین ادمین ها در آخرین آپدیت تلگرام

  • Timestamps یا برچسب زمان:

برچسب زمان، یکی دیگر از امکانات جدید و جذاب اپلیکیشن تلگرام است. شما پس از انتخاب ویدیوی مورد نظر در قسمت عنوان(قسمتی که باید متن نوشته شود) باید زمان مورد نظر را تایپ کنید تا فیلم از آنجا آغاز و پخش شود. به طور مثال در یک ویدیو ۱:۰۰ دقیقه ای، ثانیه ۰:۲۰ را درج کنید. پس از ارسال فیلم، ثانیه ای که در زیر فیلم نوشته شده(آبی رنگ است) را کلیک کنید تا ویدیو از همان ثانیه ای که مشخص کرده اید، پخش شود.

برچسب زمانی در آخرین آپدیت تلگرام

  • Animated Emoji یا ایموجی متحرک:

یک ویژگی جالب و جذاب که در نسخه ۵٫۱۰ تلگرام رونمایی شده است را ایموجی های متحرک می توان معرفی کرد. این ایموجی ها، کم حجم اما با ابعاد بزرگ تر و متحرک هستند که سبب جذابیت بصری شده است.

ایموجی متحرک در آحرین آپدیت تلگرام ایموجی متحرک در آحرین آپدیت تلگرام ایموجی متحرک در آحرین آپدیت تلگرام

  • Androids New Attachment Menu یا منوی جدید چسبان اندروید:

آخرین آپدیت ۲۰۱۹ تلگرام،  بخش مرتبط با ارسال فایل ها و محتوا ها، از جمله ویدیو، عکس، موزیک و… را مورد تغییراتی قرار داده است. شما میتوانید عکس ها و ویدیو های خود را به صورت بزرگتری مشاهده کنید تا در انتخاب آنها دچار خطای کمتری بشوید. شما توانایی فشرده سازی یا غیر فشرده سازی فایل های مورد نظر را دارید. برای اینکار تنها بایستی روی مدیای مورد نظر را نگاه دارید و ارسال کنید.

منبع: سایت لیموناپ