اپلیکیشن فوق العاده Smule – The #1 Singing App یک برنامه قدرتمند در حوزه موزیک و ادیت آهنگ می باشد که توسط Smule توسعه داده شده است.

اپلیکیشن Smule به شما کمک می کند تا آواز بخوانید و صدای خود را روی آهنگ های مورد علاقه تان قرار دهید. آهنگ های انفرادی و یا دو نفره بسازید و آهنگ خود را در سراسر جهان منتشر کنید.

اپلیکیشن Smule با کسب امتیاز عالی ۴٫۱ از ۵٫۰ در گوگل پلی توانسته است نظر اکثر کاربران را به خود جلب کند و بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در این اپلیکیشن به ساخت موزیک با صدای خود مشغول هستند.

Smule

مزایای برنامه

یکی از ویژگی های منحصربفرد این اپلیکیشن امکان استفاده از جلوه های صوتی و تصویری در اثر شما می باشد و شما می توانید پس از ساخت آهنگ خود آن را با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر این اپلیکیشن به اشتراک بگذارید.

همچنین شما می توانید با سفارشی کردن نمایه خود و انتشار آثار خود به هواداران خود بیافزایید و آهنگ های خود  را بصورت لایو برای دوستان و هواداران خود اجرا کنید.

اپلیکیشن Smule با افزودن میلیون ها آهنگ به همراه متن ترانه از سبک های مختلفی همچون: پاپ، راک، رپ و… همه شرایط را برای یک خوانندگی کاراکوئه (خوانندگی مجازی) برای شما مهیا می کند و فقط کافیست تا آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و پس از ایجاد جلوه های صوتی قدرتمند به تولید یک اثر حرفه ای مشغول شوید.

شما در این اپلیکیشن می توانید پس از ساخت موزیک آن را روی ویدئوهای مورد نظر خود قرار دهید و با کمک فیلتر های تصویری متفاوتی همچون: سیاه و سفید، سلفی و… و جلوه های بصری همچون: دود، حباب و… برای جلوه بیشتر اثر خود استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد این اپلیکیشن امکان اجرای فیت با خوانندگان مشهور می باشد که می توانید از قرار گرفتن صدای خود در کنار هنرمندان محبوب خود لذت ببرید.

شما می توانید هم اکنون جدیدترین نسخه این اپلیکیشن جذاب را به صورت کاملا رایگان از سایت لیموناپ دانلود کنید و یک استودیو موسیقی را در تلفن هوشمند خود ایجاد کنید و موزیک جدید خود را منتشر کنید و لذت ببرید.