بازی اندرویدی  Gibbets: Bow Master در سبک بازی های ارکید و بی پایان توسط استودیو بازی سازی   HeroCraft Ltd  ارائه گوگل پلی شده است.

با دانلود بازی Gibbets: Bow Master شما قرار است قهرمان و اسطوره واقعی باشید تا تمام افرادی که قرار است اعدام شوند را نجات دهید. شما کمانداری هستید که با همان تیر و کمان خود باید طناب اعدام را پاره کنید و جلوی مرگ سربداران را بگیرید.

این بازی شاید در نگاه اول ساده و آسان باشد ولی شما باید مهارت خود را در کمانداری نشان دهید و وقتی می خواهید طناب را پاره کنید تیر خود را اشتباها به سربدار بیچاره نزنید و او را به دست خود بکشید.

در بازی با دانلود بازی Gibbets: Bow Master سرعت عمل شما بسیار مهم است چون اگر به موقع تیر را رها نکنید نفس آنها بند میاید و کشته می شوند و اگر فکر می کنید این مهارت را دارید دست بجنبید و مهارتتان را محک بزنید.

مراحل اولیه این بازی شما باید تنها یک یا چند نفر را نجات دهید و کم کم به مراحل بالاتر که بروید کار شما سخت تر میشود چون باید ده نفر و شاید بیشتر را نجات دهید و از پس این کار برآمدن کار هرکسی نیست.

بازی پرطرفدار Gibbets: Bow Master با نمره ۳٫۹ از ۵ توسط بیش از ۱۰ هزار مخاطبی که دارد کسب کرده است.

اگر این دست از بازی ها را می پسندید؛ ما به شما بازی های ” Archery King” و ” Mr Bow” را به شما معرفی می کنیم.

Gibbets Bow Master

برای دانلود بازی جذاب Gibbets: Bow Master با یک کلیک بر روی لینک دانلود فایل نصبی بازی را توسط سرور های پرسرعت سایت لیموناپ دانلود کنید و لذت این بازی هیجان انگیر را تجربه کنید.