دانلود اپلیکیشن اندرویدی پاپیتا (Papita) آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

پاپیتا (Papita) یکی از برترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان است. پاپیتا یک برنامه‌ی کاربردی و آموزشی است و به صورتی طراحی شده است که بسیار برای کودکان جذاب باشد.

با دانلود برنامه پاپیتا زبان انگلیسی را به فرزندان خود یاد دهید. این برنامه طراحی فوق‌العاده‌ای دارد و به خاطر وجود انیمیشن‌های ویدیویی و کارتونی باعث می‌شود کودک از یادگیری و کار با برنامه خسته نشود. انیمیشن‌ها و آهنگ‌های زیبا و طراحی زیبا، این برنامه را به بهترین برنامه در این دسته تبدیل کرده است.

آموزش زبان انگلیسی

بی آموز برنامه‌ی مشابه پاپیتا است. تفاوت پاپیتا با بی آموز در این است که پاپیتا مخصوص کودکان ۳ الی ۱۴ ساله طراحی شده است و یادگیری زبان را با استفاده از قابلیت‌های خود بسیار راحت کرده است. پاپیتا علاوه بر پر کردن وقت‌های آزاد کودک شما توانایی و سرعت یادگیری زبان انگلیسی کودک شما را نیز بالا می‌برد.

برای استفاده از برنامه پاپیتا نیاز به اینترنت دارید. پاپیتا امتیاز ۳٫۷ از ۵ و بیش از۱۰۰هزار نصب فعال در گوگل پلی دارد. پیشنهاد ما به شما نصب این برنامه است تا کودکان شما زبان انگلیسی را به‌ صورت حرفه‌ای یاد بگیرند.

شما می توانید برنامه Papita را از سرور های ایرانی سایت لیموناپ دریافت و نصب نمایید تا حجم مصرفی اینترنت شما نیم بها محاسبه شود.